Am dat o comandă la Bonami acum câteva luni, prin martie. Mereu mi-a plăcut acest magazin online, în principal cu categorii de home & deco, dar de fiecare dată am amânat plasarea unei comenzi, pentru că aveam tot felul de motive.
Ei bine, acum m-au convins niște produse de care aveam nevoie, de unele chiar destul de curând.
🌸 Citești aici despre:
Ce am comandat de la Bonami?
Am trecut printr-o mutare anul acesta, multă vreme am stat fără dressing și nu prea aveam unde îmi pune hainele, încălțămintea și accesoriile. Așa că a trebuit să mă orientez spre tot feluri de soluții de organizare și depozitare inteligentă.
Am multe poșete și genți, așa că să văd la Bonami un organizator cu cârlig și 8 compartimente pentru depozitat poșete și genți și de agățat pe șina de haine din dulap, la un preț OK (doar 33 lei), m-a încurajat să plasez această comandă în sfârșit. 🙂
Bineînțeles, când îți iei un organizator, nu te poți opri doar la unul. :)) Așa că am dat pe site și de o cutie de bijuterii cu organizator interior pentru brățări și coliere, la un preț la fel de bun (22 lei).
Și pentru că în perioada aceea erau foarte multe obiecte de decor și necesare organizării unei nunți (și cum eu m-am încadrat în publicul-țintă anul acesta 😊), sau poate pur și simplu le observam eu mai bine, am luat un set de 24 de decorațiuni de masă pentru nuntă, în formă de torturi albe etajate, dar cu scop dublu, pe lângă decor: fac balonașe de săpun. Au costat 33 lei, cam 1,38 lei/bucata. Apropo de produse pentru nuntă, găsești la Bonami foarte multe astfel de articole, utile și simpatice, elegante și potrivite pentru orice fel de personalitate de miri.
Am zis că voi încânta astfel și copiii la nuntă, mai ales că baloanele de săpun sunt diafane, pe placul tuturor. Doar că, în stresul nunții, am uitat să semnalez micuților invitați la nuntă că acele mici obiecte de decor de pe masă sunt… pentru baloane de săpun, căci ele nu arată și nu au vreun semn prin care să indice că ar avea acest scop. 🙁 Și am ratat astfel distracția. :((
Ce am mai luat a fost un set de 2 difuzoare de parfum de cameră de la Copenhagen Candles cu aromă de smochine (mmhmm, smochine!) și ierburi, a câte 40 ml fiecare. Asta pentru că ducem o viață cu mustăcioși și e necesar să mai parfumăm ambientul des, ca să scăpăm de anumite „fericiri” de mirosuri din încăperile unde stau pisicii. Au costat doar 49 lei.
Și pentru că am zis că e nevoie mare și smochinele sunt printre preferatele mele, am mai luat o rezervă de 300 ml de parfum, pentru refillul difuzoarelor, cât era la preț convenabil (44 lei) 9 și în stoc – o ocazie bună; încă mai am parfum în acele difuzoare și ceva în recipientul de rezervă. 😉
Parfumul de cameră Copenhagen Candles nu este unul foarte puternic, dar e plăcut pentru cei care vor doar o aromă subtilă în cameră, care să predispună însă la calm și o stare de bine.
Costul de transport a fost de 14 lei prin Fan Courier, la care s-a adăugat taxa de 4 lei pentru ramburs, ca să pot achita curierului cash la sosirea comenzii.
Livrarea este gratuită la comenzi de minimum 200 lei. Poți returna produsele în termen de 90 de zile, mult peste termenul legal, ceea ce e wow și îți oferă bucuria să te răzgândești fără probleme, oricând, nu chiar la scurt timp după primirea comenzii.
Cum s-a desfășurat comanda mea pe Bonami
Magazinul online Bonami este foarte atractiv și cu multe chestii drăguțe. Găsești oricând ceva aparte de comandat. 🙂 Singurul inconvenient ar fi că, pentru a vizualiza produsele și a plasa o comandă, trebuie să fii logat în cont, ceea ce nu e deloc user-friendly și nu prea le aduce beneficii în afișarea produselor mai facilă pentru potențialii clienți. Te poți înregistra cu cont prin intermediul Facebook sau printr-o adresă de mail.
Comanda se plasează ușor, treci datele rapid, dacă nu le ai deja salvate în contul cu care te-ai înregistrat. Totul e intuitiv și nu e deloc greu să dai comanda.
Tot în cont poți urmări comenzile anterioare și datele estimate de livrare.
Eu am plasat comanda în data de 25.03.2018, iar intervalul de livrare estimat a fost cam lung: 26.04-02.05.2018 Nu mai știu exact data de livrare, dar a ajuns însă pe acolo, în intervalul dat. Am primit mail în 20 de aprilie că a fost expediată comanda, iar în 23 aprilie îmi solicitau să evaluez comanda. Ca idee, ultima comandă nu a mai durat atât, s-a livrat mult mai repede, asta și pentru că au avut o campanie de Crăciun, în care provocarea era să primești pachetul până de sărbători. Acest lucru a însemnat și un interval estimat de livrare mult mai apropiat de data de comandă.
Bonami e o destinație perfectă pentru articole diverse pentru casă, dar și pentru cadouri, doar să planifici din timp comanda, pentru că, în unele cazuri poate dura destul de mult livrarea, după cum vezi, chiar mai mult de o lună. Multe produse sunt catalogate în colecții speciale deja, astfel încât să le poți urmări ușor când ajungi pe site.
Au, în schimb, o mare varietate de produse și tentante, frumoase, deosebite, pe care nu le-am văzut în alte părți. Uneori au și campanii cu transport gratuit.
Magazinul online funcționează (și chiar e destul de apropiat ca idee și aspect) ca și Vivre (doar că aceștia au renunțat la condiționarea prin înregistrarea prin cont pentru simpla vizualizare a produselor pe site), cu campanii la anumite produse, cu termene de livrare specifice / fixe în cadrul campaniei.
Dacă ai noroc, unele produse din anumite campanii se livrează în doar câteva zile. Eu până acum nu am prins ocazia aceasta. 😛 Ideea e că, oricum, la fiecare produs în parte e menționat timpul estimat de livrare. Ești totodată atenționat(ă) când mai sunt doar ultimele bucăți în stoc dintr-un anume produs.
Produsele au venit foarte bine livrate, fiecare în punga și cutia proprie, învelite la rândul lor în folie de plastic cu bule și folie protectoare peste top, ca ultim strat. Toate au fost puse într-o cutie și mai mare, mult mai mare decât produsele în sine. Nu era necesară, dar știți cum e: „paza bună…”. De apreciat grija și ambalarea profi, care chiar ajută.
Cum poți să câștigi bănuți pentru comenzile ulterioare pe Bonami
Acumulezi la fiecare comandă credit în lei în contul tău Bonami, pe care îl poți consuma la comenzi ulterioare pe site sub formă de voucher.
Dacă evaluezi comanda în maximum 14 zile de la plasarea ei, mai primești 15 lei credit în cont pentru următoarea comandă.
Mai au o campanie interesantă, în urma căreia poți beneficia de încă 25 lei în contul tău Bonami, dacă trimiți o invitație prietenilor tăi să se înregistreze, prin mesajul tău, pe Bonami. La rândul lor, ei primesc tot 25 lei în cont, la înregistrare, sumă care se scade din prima lor comandă pe site. Tu primești cei 25 lei, la rândul tău, tot la înregistrarea primei comenzi a prietenului tău, prin recomandarea trimisă. Mesajul pe care îl vor primi pe mail prietenii cărora le-ai trimis invitația Bonami, arată cam așa:
„Bună ziua,
Uitați-vă pe https://www.bonami.ro/?r=9dVst#. Este revista online Bonami, ce conține toate produse superbe la prețuri uimitoare. Suntem convinși că o să vă placă.
Dacă vă înregistrați acum veți primi puncte în valoare de 25 Lei pentru prima comandă, așa că nu mai ezitați!”
Ba mai mult, la înregistrarea pe site, mai primești 20 lei credit pentru prima comandă, așadar dacă folosești linkul din mesajul de înregistrare de mai sus pentru a-ți crea cont pe Bonami + acest credit primit că ți-ai făcut pur și simplu cont, vei putea să te bucuri din start de 45 lei discount la plasarea primei comenzi pe Bonami.
Iar acum, înainte de Crăciun, Bonami a avut o campanie interesantă cu cashback de Crăciun: primeai înapoi valoarea în lei în cont, cheltuită pe fiecare comandă în cadrul campaniei, în ziua de Crăciun. Banii aceștia pot fi, la rândul lor, utilizați pentru a achiziționa produse Bonami, la comenzi ulterioare, când vor fi scăzuți din valoarea comenzii.
Concluzii privind comanda pe Bonami
Singurul „reproș” pe care îl aduc acestui magazin online este condiționarea la a-mi face cont pentru a putea vizualiza produsele pe site și a putea plasa comandă. Dar, având în vedere și sistemul bun de cashback pus la punct, newsletterele cu oferte periodice trimise strategic, pot înțelege unde bat și în ce idee își construiesc brandul – așa cum era pe vremuri FashionDays, ca în ideea apartenenței la un club exclusivist, de ale cărui beneficii te poți bucura doar dacă dai ceva în schimb: adresa de mail.
În felul acesta, descris mai sus, ei își asigură clienți fideli, o bază de date pe care încearcă să o mențină activă și atrasă prin campanii constante. Da, e ca o revistă online la care te-ai abonat, în sistem vechi, practicat de mult. Ceea ce nu e chiar atât de deranjant, având în vedere cât de frumoase sunt produsele! Multe sunt și foarte practice și utile!
Această metodă de creare a clientelei poate fi și avantajoasă, dar poate determina și exact opusul: anumite categorii de persoane ar putea abandona înregistrarea pe site tocmai din cauza acestei condiționări, a ideii de „exclusivitate”.
Oricum, în orice caz, odată înregistrat, beneficiezi de multiple avantaje, având promoții speciale.
Ar mai fi de luat în seamă timpul foarte mare de livrare a produselor comandate, dar acesta depinde mult și de tipul de campanie – dacă vei urmări, vei vedea că unele durează doar câteva zile să ajungă la tine. Totuși, poți transforma acest timp mare în beneficiul tău: te organizezi mai bine în interval mai mare de timp, păstrezi și economisești banii din salariu, având timp suficient până vine comanda. 😉
Iar produsele merită din timp așteptarea și înregistrarea cu cont pe Bonami! Garantez! 🙂
Cu drag,
Acum dacă tot ai făcut rezumatul, am aflat că avem atâtea chestii de la Bonami prin casă. Nici nu mi-am dat seama :))
Parfumul de cameră de la Copenhagen Candles însă nu are nimic din Copenhaga în el :))
Păi nu ți-ai dat seama, pentru că pe multe nu prea le utilizezi tu. 😛
Parfumul de cameră are Copenhaga în el, în denumire. :)) În rest, brandul e din… Marea Britanie. :)))))
Oribil! Lipsa de professionalism, nerespectarea termenelor.
Cei mai low de la care am cumparat pana acum.
Intermediaza produse si nu au o comunicare eficienta cu producatorul iar acest deficit de logistica trebuie suportat de client.
Cine imi despagubeste timpul si produsul dorit? Pentru ei este simplu sa anuleze o comanda, insa eu vreau comanda plus despagubiri.
Voi merge la OPC pentru acest lucru. De ce nu este permisa recenzia pe pagina de facebook? Abia dupa ce am patit-o si eu, am gasit cu greu recenzii despre ei care spun acelasi lucru. Opaci, obtuzi, neprofesionisti si care se joaca pe timpul si banii nostrii. NU RECOMAND NICIODATA!
Asa am patit si eu! 🙁
Din pacate nici eu nu am o parere buna despre bonami, saptamana trecuta am facut o comanda la o lenjerie de pat care in poze arata a calitate si frumos colorata, cand am primit coletul am avut parte de o dezamagire cand am vazut calitatea proasta a materialului, un bumbac spun ei (foarte aspru) si culorile mult prea sterse decat cele din poza de pe site-ul lor. Concluzia mea este ca cel putin in materie de lenjerii de pat nu au produse calitative, dar in poze si descriere influenteaza „pozitiv” lumea ca sa le cumpere. Am vrut sa las o recenzie pe site ul lor dar din pacate nu am gasit aceasta rubrica. 🙁
Hello, fetelor,
Se pare că s-au nasolit lucrurile la ei de când am dat eu comanda… și am făcut acest review de magazin.
Îmi pare foarte rău că ați trecut prin experiențe neplăcute cu Bonami. Sper să ajungă și la ei cumva acest feedback și să ia măsuri.
Dar, uite, tocmai de aceea ajută mult pe toată lumea să ne povestim experiențele și aici.
Sper să nu mai aveți parte de dezamăgiri de acest fel.
Îmi pare rău să spun asta, dar vă rog SĂ NU CUMPĂRAȚI ÎN VECI de la firma asta. Materialele sunt exagerat de scumpe, iar calitatea este execrabilă pentru banii pe care îi dai. Îmi asum toată responsabilitatea pentru cele spuse. Am avut o experiență nașpa cu ei, în sensul că am dat o căruță de bani (vreo 500 lei pentru un cuier – suport de pălării) și mi-au venit 3 scânduri mari și late, la vreo 10 zile după ce expirase deja termenul de livrare, colet care era și desfăcut, cu piese lipsă din el. Banii mi i-a returnat după încă o săptămână, timp berechet cât să-și ia de la bancă dobânda pe ei.
Sunt de tot râsul.
Ca să nu mai spun ce personal greoi de cap au. Fetele alea nu pricep ce li se spune, se mișcă cu încetinitorul, au paie în loc de creier.
Fraților, lăsați mai jos prețurile, angajați personal competent și fiți mai rapizi, mai receptivi, că altfel o să fiți vai de voi.
Garantat, nu o s-o mai duceți mult…
Site mincinos unde scrie ca produsul este pe stoc cu livrare rapida si de fapt el nici dupa 10 zile nu vine din Praga .Nimic nu e pe STOC de fapt !!!
Acest retailer este extrem de prost organizat iar timpul de livrare este ingrozitor. Pe site scrie un termen de livrare, dupa ce efectuezi comanda primest alt termen de livrare. Nu resusesc sa livreze in termenul dat de ei…te mai amana de doua ori. Nu este o poveste…asa am patit eu cu doua masute de gradina. NU COMANDATI LA EI!